Julkjol

Veckan före jul gjorde jag mig några ärenden till stan.
Hamnade här och kunde INTE låta bli att fynda tyg till mig själv... :-)
Tänkte att det skulle gå fort att sy några raka sömmar,
men det tog flera timmar.
Mest för att jag samtidigt tittade på Svenska Hjältar
och ideligen fick avbryta mig för snyt och tårtorkningar.
Den är i ett lite tyngre och tjockare trikåtyg som var lätt att sy i.
Verkligen jättenöjd!
Bland annat för att längden blev precis som den inte finns att köpa färdig.
 

Kommentarer
Postat av: Myggan surrar

Supersnygg! Fanns tyget i grönt? Jag måste nog titta in där också.
Syns sen!
/Anna

2012-12-27 @ 09:03:04
URL: http://designmosquito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0