Jeansgarn

En gammal, randig knapp i vitt, rött och blått fick vara utgångspunkt för en väska. Virkad i vanligt, mercericerat bomullsgarn, dubbel garn. Det kändes lite marint, så handtaget blev ett band med små, vita ankare på.
 
K, en god vän, blev förtjust i den och sa: - Den vill jag ha! Den kommer passa perfekt till min marinblå kappa och röda skinnhandskar! Tror jag det!
 
Nu har jag ett bomullsgarn med jeanseffekt som har legat till sig, och nu tror jag det kommer bli en sådan väska, fast med långt axelband så man kan bära den diagonalt över axeln.
Vad tror ni?
 
 
(Jobbar på att lära mig en annan kamera, som enligt bruksanvisningen kan ta fantastiska foton... Jojo, men det kommer ju an på den som håller i kameran oxå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0