Pyntat kakfat

På jobbet har vi haft en rar vikarie - som nu gått vidare till annat jobb.
Hon har ett soligt humör och alltid hjälpsam.
Dessutom fyllde hon nyligen 20!
Tycker förstås det är tråkigt och tomt att hon slutat, men...
Jag ville på mitt lilla vis gratulera henne och önska lycka till i fortsättningen:
 
Hon fick ett sommararmband med pärlemorsnäckor och accent i orange...
Det blir snyggt till sommaren med solat skinn!
Precis som jag gillar hon denna underbara färg!
*
(Kakfatet köpte jag i Köpenhamn häromhelgen)
(Faktiskt köpte jag två: ett till mig själv, egoistiska människan, för jag gillar kakfat på fot, med en eller flera våningar. Det andra ska givas bort till helgen. Visar mer en annan dag om det.)
 
Lycka till S.A.! Kram!

Kommentarer
Postat av: Bittan

Va fint , hon måste blivit jätteglad.
Å det där med att köpa till sig själv med finns det fler som gör :-)))
Ha en mysig fredag.
Kram Bittan

2013-04-25 @ 19:48:41
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se/
Postat av: Eva Hudin

Hej på dej! Nej gud bevare mig, det tog lång tid innan jag började känna mig självständig. Jag tror jag påbörjade den resan först när jag var närmare fyrtio. Nu står jag på mig som bara den och håller stenhårt på mitt "revir" och fundamentet jag står på är stort och stabilt. Visst ska vi vara stolta!
Nu önskar jag dig en riktigt trevlig helg!
Kram
Eva

(kakfat är livsfarliga hur vackra de än är)

Svar: Det beror ju på vad man lägger på dem! ;-)
Cicci H

2013-04-26 @ 18:12:05
URL: http://eva-hudin.blogspot.se/
Postat av: bara anna

Vilken fin present och fint minne också.

På tal om färgen på mina rubriker så är det INTE din dator det är fel på. Färgen är ju snygg men som du skriver så syns den jättedåligt och jag kan inte göra något åt det, tyvärr. Trist men vi får leva med det...

Ha en skön lördag!

2013-04-27 @ 09:01:50
URL: http://annacecar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0