Julkalender del 24 - Julafton!

Nu har dagen kommit. Den som vi väntat på.
Av olika anledningar.
Några vill ha paket. Andra väntar på någon som föds.
En del vill att dagen ska vara över...
Och de som jobbat för mycket vill bara vara lediga.
Jag får en lugn och härlig jul. Jag får träffa släkten, äta gott och njuta.
Kanske jag till och med får öppna ett paket!
Även om vi vuxna inte byter julklappar brukar Storseglaren överraska :-)
Jag är MYCKET förtjust i paket!
Det behöver inte vara dyrt, eller stort,
men att någon Tänkt På Mig gör mig glad!
Självklart tycker jag om att ge!
Men så här långt kan jag nog inte gå...
Se och njut!
Kanske fälla en tår...
Klicka på bilden.
 
Med detta vill jag önska:
 
GOD JUL!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bittan

Ha en riktigt God Jul du med :-))) Kram Bittan

2013-12-24 @ 08:31:20
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se
Postat av: Anna Lennartsdotter

God fortsättning! Jag hoppas att vi ses på fredag.
/Anna

2013-12-25 @ 19:50:23
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0