Julkalender del 7 - broderat

Vinter och kyla. Kalla golv med drag...
Vantar och raggsockar i långa banor.
Jag jobbar på det, men köper fortfarande istället för att sticka själv.
Men ibland blir det knepigt när Sonen fick samma storlek som jag, och sockar som bytte låda.
Vantarna köper jag i "mina" färger.
Det slog mig att sockar och vantar kan göras lite skojigare.
Dagens tips i kalendern blir att "pimpa"!
*
Brodera lite.
Här är egentligen bara början, men det kan väl sätta igång en och annan fixare?
Ett litet julklappstips?
*
Nej, jag har inte broderat "HÖGER". Tänkte att det sa sig självt :-)
*
Imorgon ....
Vi komma, vi komma från Pepparkakeland...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0