Now you see me - filmtips

Film är ett fantastiskt tidsfördriv!
Om ni som jag, har lite ledig tid dessa dagar, så är den här verkligen att rekommendera.
Dessutom; när jag pratat om den för att tipsa, så de som redan sett filmen
har bara haft gott att säga om den.
Om man gillar "Oceans eleven -serien" kan man lätt tycka om den här.
Gillar man INTE Oceans eleven. Ska man se den här ändå.
 
Det är aldrig det man tror man ser.
*
Storyn är följande:
Några "trollkarlar"/illusionister hankar sig fram via småshower eller som gatuartister.
De får möjlighet att sätta upp en stor gemensam show...
Det händer saker som får publiken att tappa andan...
Det händer saker som får dig som tittare att undra...
*
Vad är verklighet?
Vad är illusion?
 
Se. Nu. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Decdia

Mannen har fått två säsonger av SOA i julklapp så mina kvällar har varit räddade... Jag har inte ens hunnit öppna mina julklappsböcker! Men om tiden finns så... :)

2013-12-29 @ 22:13:30
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0