Avigt och rätt

När jag skulle på Stickevent i höstas tog jag med en bok vardera till värdinnorna.
Eftersom den handlar om en garnbutik och en stickkklubb har jag nu lånat den på Biblioteket...
Ja, jisses!
Så här är det: jag har både skrattat och gråtit, blivit nervös, för hur ska det gå? Hur ska det gå?!
En feelgoodroman som handlar om livets berg-och dalbana helt enkelt.
Och alldeleles OAVSETT om du hanterar stickor eller inte begagnar dig av något slags
handarbete överhuvudtaget har jag bara en sak att säga:
REKOMMENDERAS!
Punkt.
 

Kommentarer
Postat av: Myggan surrar

Den är sååå bra. Mina läsar-takter från tonårstiden har ebbat ut, men den här streckläste jag. Fast jag är inte helt nöjd med slutet....
Tack igen!
/Anna

Svar: Vi får inte avslöja för mycket... ;-)
Cicci H

2013-02-18 @ 22:05:36
URL: http://designmosquito.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej! Jag hittade hit via Anita i Gränna.
Här finns en skön blandning av livets goda, och du inspirerar!
Välkommen till mig!
Kram Karin

Svar: Tackar! Försöker så gott jag kan :-)
Cicci H

2013-02-18 @ 22:51:04
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0