Mjölksyra

Det har blivit rätt mycket yoga under en period och inte så mycket av styrka/intervall hemma som jag brukat.
Tänkte att jag kör så många reps jag kan utan att vila. Så idag blev det:
Zottmancurls 5,5 kg 34 reps
Utfall utan vikter 48/ben
Utfall med 8 kg KB 12/ben
Plankan 1.45
Axellyft 4 kg 10/arm
Axellyft 3 kg 18/arm
Pulsesquats 40 reps
 
Har haft mjölksyra i dag, och gissar att träningsvärken ger sig till känna imorgon.
Men det är bra! :-)
Skrev ner detta för att kunna göra om det om ett tag och hoppas på att orka många fler reps!
 

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Duktiga du!

Svar: Å tack! Fast idag har jag ont och har svårt att gå i trappor... :-)
Cicci H

2013-02-02 @ 23:38:52
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0