Somriga armband

Nyligen fick jag en förfrågan om jag kunde göra ett smycke.
Jajamensan, med glädje! Jag kollade runt i lådorna med de olika sorterna - men kunde omöjligt göra bara ett. Hon får helt enkelt välja själv. :-)
Önskemål: färgglatt, men inte hysteriskt. Här finns nog både och beroende på betraktarens ögon.
Vårgrönt kanske?
 
Turkosoblåa nyanser till en sjöman?
 
Några kulörta med bladsilver över
Infärgad pärlemor
Prickig
 
Vilken hade du valt?
 
UPPDATERING: det prickiga är sålt.
Hör av dig om du är intresserad av något av de andra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria/pysseldagar

Jag vill ha allihop!!!!
Skitsnygga!!
Det gröna riktigt snyggt, det prickiga helt fantastiskt!
Så låter det om alla..
Superläckra!

Svar: Tack snälla du! Jag blir fortfarande förvånad var gång nån säger att smyckena jag gör är fina! :-) När den tilltänkta mottagaren gjort sitt val är det fritt fram att köpa!
Cicci H

2013-02-04 @ 08:20:31
URL: http://pysseldagar.se
Postat av: Maria/pysseldagar

Och nu har du inspirerat mig till att ruinera mig på tradera:)))
Smycketillverkningsgrejer;)

2013-02-04 @ 09:52:23
URL: http://pysseldagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0