Trivsam Torsdag!

När jag besökt min frisör Anna tog jag en kurva på stan.
 
Numera går jag sällan i affärer om jag inte har specifika ärenden.
Men nånting måste det varit som drog. Hamnade på HEMTEX och jag tror att jag har fyndat.
Dagens? Veckans? Kanske Månadens fynd?
De reade ut rundstickor av bambu i längden 60 cm. Storlekar - nästan alla verkar det som!
Jag köpte 3 par; 6 mm, 9 mm och 12 mm.
För 15.- /förpackning!
Har inte stickat med dessa ännu så jag kanske inte gillar det, men nu måste jag prova.
Dessutom är garnet för samma peng ren ull.
Och så valde jag en 5 mm bambuvirknål bara för att den kan vara bra när jag flyger på semester.
Jomen!
 
Å så här fin är jag nu!  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0