Liten muffins med marshmallows

Det behövdes ett trevligt fika idag.
Jag gjorde helt vanliga muffins med kakao i. MEN med den lilla twisten att jag hittade några marshmallows. De var av den stora sorten man grillar på pinne, men jag delade dem med sax
och toppade varje muffins med en bit.
200 grader i 10 minuter
 
De blev lite krispiga på toppen och mjuka inuti. Marshmallowsen alltså.
Jag tyckte det blev jättegott!
Nästa gång ska jag använda de små, minimarshmallowsen och blanda ner i smeten
innan de klickas i formarna.
Undrar hur mjuksega de blir på en skala? :-)
 
För övrigt har jag idag haft en garn-och tyg-julaftons-orgie...
Yeeeeh!
Återkommer med bilder när jag sansat mig!

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Nu är jag MYCKET nyfiken på orgien. Hur gick det? Behöver du bärhjälp? =)
Muffinsen ser mumsiga ut. Jag använder minisarna i både muffins och som topping på varm choklad med vispgrädde. =)
/Syster Yster

Svar: Återkommer med bilder från orgien. :-)
Cicci H

2013-01-29 @ 22:46:52
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Queen of Kammebornia

Oj, de skulle min dotter älska!

Svar: Hur många Kungakronor tror du jag skulle få? :-)
Cicci H

2013-01-30 @ 17:22:35
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Maria

Det ska jag prova, jag som har en påse ligger i skafferiet som jag liksom aldrig blir av med!

2013-01-31 @ 10:28:12
URL: http://www.pysseldagar.blogg.se
Postat av: Netts

SUPERGODAA! tack :)

2013-02-03 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0