YOGAtisdag

Det är så roligt att lära sig nya saker!
En god vän, U, har Yogat i flera år och jag har nyfiket frågat om hur det är.
I december, i samband med en mycket trevlig tjejmiddag, fick vi oss ett YOGApass till livs före middagen.
Tack snälla C för det!
Jag är såld!
Jag går nu en gång i veckan och gör själv hemma minst en gång till.
Som nybörjare gör jag efter bästa förmåga och lär mig nya saker hela tiden.
Jag lär mig fokusera (Kan vara rätt splittrad ibland, fråga vem som helst som känner mig.
Yrrig skulle N.R. säga :-)
Det jag känner är hur jag blir starkare, mjukare, - och - får lättare att varva ner.
Det ska visst vara bra av ännu fler anledningar än de här.
Det är ju dessutom extremt kul! Längtar efter varje pass!
Livet är för kort för att träna sånt som är tråkigt, bara för att man "måste" träna!
I avslutningens avslappningvila spelas den här fantastiska låten:
A Hundred Thousand Angels.
 
Eftersom jag tyvärr inte vet hur man lägger in hela youtubeklippet får du
följa länken, lyssna och njut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Vad underbart! Yoga är härligt!

2013-01-24 @ 22:05:19
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Ulrika Fridh

Underbart:-)

Svar: Och idag var det dags igen! Ibland önskar jag att det bara vore tisdag... Längtar redan till nästa pass :-) Du som yogat så länge vet väl vad jag menar?
Cicci H

2013-01-28 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0