Middagstips på resa

Helgen blev ju fantastisk på alla sätt och vis!
Familjen. Vädret. Båten.
Fredagens  sena middag intogs på Vätterhästen. En restaurang i Hästholmen, nära Ödeshög.
*
Bilden tyvärr suddig, men det är snitzel man ska äta där.
Den bankas efter beställningen och tar sin lilla stund. Men SÅ värt det!
Tillbehör stekt potatis.
(å så jag som får skämmas som köper en yttepytte liten skål med - sås- till.
Det ska ju inte vara det egentligen, men är man såsmänniska som jag, så är man!
Gott!
Solnedgången var vacker. Vackrare än jag lyckas förmedla.
*
Lördagen kom vi till Fingals hamn. En liten pärla till hamn, med vedeldad bastu!
*
I sanning en njutbar helg på alla vis!

Kommentarer
Postat av: Karin

På vår väg till/från Gästrikland passerade vi restaurangen du skrev om. Men vi hade ätit tidigare på de vanliga lunchrestaurangerna vid Vättern. Men jag var ej särskilt nöjd. Jag ska lägga dit tips på minnet!
Kram Karin

2013-07-22 @ 14:16:02
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0