På mitt jobb

Bloggen heter ju "Mellan spis och symaskin".
Jag syftar ju på spisen på jobbet, för alltsomoftast, i alla fall på dessertdagarna att jag visar de trevligheterna här. 
Så här ser det ut.
I en lucka mellan köket och vårt personalrum har vi en bänk som jag oftast försöker få lite mysigare.
Men Alcogelen kan jag inte göra nåt åt... ! :-)
 
För att skydda kläderna behövs förkläde OCH mössa.
Därför har jag sytt några egna (har förstås fler i andra färger än de här).
Att kunna vara "fin" på jobbet känns viktigt - även om jag luktar matos!
 
Men nu har jag semester och jag hittar på allt möjligt annat:
Jag smider planer...!
Det kommer såklart inlägg, men kanske med olika intervaller jämfört med hittills.
Och jag tänker att ni också har annat att pyssla med än att hänga vid datorerna :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bittan

Nääää inte alls ,bloggar läses och löses i solstolen via telefonen :-))) Så inte är det mindre bloggtid nu snarare tvärtom även om det är lååååångt till ledighet , närmare bestämt 5 veckor .
ha de bäst kram Bittan

2013-06-17 @ 22:05:05
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0