Träning på en söndag

Sedan jag började med NMT har jag legat lite lågt med övrig träning.
Vågade liksom inte ta ut mig för mycket hemma så jag inte klarade den...
Men nu känner jag att det är helt ok! Roligt!
Dagens redskap var min 8 kg kettlebell.
Så här är ett tips på litet pass att göra hemma:
Valfri uppvärmning
sedan:
dips
situps (jag gjorde på pilatesboll denna gång, men valfritt)
utfall
armhävningar
squats
enhandsrodd med KB
KBswing
alla övningar 10 reps x 2 varv
+
plankan (idag blev det 1.13)
samt swinga KBn runt kroppen 25 varv/håll
*
Det var tidseffektiv träning och jag blev trött!
Gött!
*
Vad har du tränat idag?
Tipsa mig!

Kommentarer
Postat av: bara anna

Jag har tappat mitt flow vad det gäller träningen bara för att jag hela tiden blir förkyld. Får väl se om jag hittar tillbaka igen. Just nu är det raska promenader som gäller.

Jag ska vara med på Huseby julmarknad. Börjar den 9 nov och håller på i nio dagar. Jag kommer jobba tre dagar men vet inte ännu vilka det blir. Roligt om du kommer på besök!

Kram

2013-10-06 @ 18:56:26
URL: http://annacecar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0