GLAD PÅSK!!!

Till er som tittar in här under påsk vill jag säga att:
jag hoppas ni får en fin påsk
med vad ni än väljer att företa er!
Stimmiga kalas, många ägg både ekologiska och av choklad, 
kanske lite lugn och ro och avkoppling.
Vi får hoppas på schysst väder för solsken gör gott för både kropp och själ!
Här blir det blandad kompott:
det flyttar in en Tonåring i dagarna... :-)
så släkten har gratulerat (med det största påskägg jag sett)
och idag gäller traditionell påskmat med goda vänner.
*
Glad påsk!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frisky Frog

Jag ja hörde att du är tonårsmamma nu. I Holland hade man gratulerat dig, inte sonen... Hoppas att ni får en skön, garnig helg.
Glad påsk

Svar: Garn är jag ju ganska ensam om att gilla i min familj :-).Gröna koftan tror jag blir klar snart, men det har jag sagt lääänge. Å andra sidan har jag gjort massor av andra saker samtidigt. Tror minsann det blir en tripp åt Holland till när han fyller nästa gång!
Cicci H

2014-04-20 @ 09:14:31
URL: http://friskyfrogmade.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Soligt väder = check! Äntligen kan man vara ute och sol... spraya ju! Fast nu ska jag dra till Blomsterlandet och trängas med alla andra som fått vårkänslor och vill plantera trädgården full.

2014-04-20 @ 10:59:55
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0