Inflyttningspresent

Igår var jag hos familjen F. De har flyttat, köpt sig ett lite större bo.
Inte ville jag komma tomhänt då inte.
Jag tänkte som så här:
dessa saker behöver finnas i ett hem:
ljus och värme
"livets" salt
olja och
dagligt bröd
Oljan är en väldigt god olivolja som jag köper hos Rudenstams.
Surdegsbrödet kommer från Kroatorpet.
Kökshandduken sydde jag själv.
*
                          
 
Det var så lätt och gick snabbt så jag tror jag ska sy fler!
Det vore ju roligt att ha kökshanddukar ingen annan har!
*
Tack för igår familjen F!
Ni har verkligen hittat ett fint hem!
Jag förstår att ni trivs.
Och tack för det goda ni bjöd på!
Mmmmm, så gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så fint ljus :)

2014-04-06 @ 09:58:52
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0