Nytt år!

Sedan jag fick min första dagbok när jag var omkring 8-9 år,
har jag mer eller mindre skrivit varje dag.
Tror att det var någon paus nånstans i högstadiet på nån månad eller så, men annars har jag flitigt
präntat ner mer eller mindre läsbara rader.
Ibland undrar jag varför.
Ibland förstår jag varför.
*
Nu är det ett nytt år med 365 oskrivna blad och dagar!
Märkligt att det är så spännande varje nyår!
*
Detta år hoppas jag blir speciellt:
(Tyvärr gör inte bilden helt rättvisa åt den tygklädda boken.)
 
Hur ska det kunna bli annat när jag har en almanacka
i allra bästa och finaste favoritfärgen!? :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

En bok i rätt färg bådar ju gott för det nya året.
Gott nytt år till er alla.
/Anna

2014-01-01 @ 13:31:59
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Decdia

Riktigt kul att du håller kvar det! Jag skrev till och från tills jag var 18, sen dog det liksom ut. Nu har jag ju bloggen men den är ju inte superpersonlig.

Svar: Kan liksom inte låta bli... Dessutom är de bra att ta fram när det diskuteras om vad som hände när ;-)
Cicci H

2014-01-03 @ 16:01:56
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Karin

Oj, jag glömde det där med kronan! Hur ska det nu gå?
Vilken fin almanacka med plats för tankar för var dag! Malmö sjukhus brukade dela ut en almanacka till sina anställda, där klockangivelsen slutade kl 17!!
Inget liv efter arbetstid, verkade det som. Jag bojkottade alltid den almanackan!
Önskar dig God Fortsättning på det nya året!
Kramar Karin

2014-01-03 @ 22:39:39
URL: http://www.pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0