Polis

Den här är en riktig nagelbitare! Hela högertummen gick åt!
Jag har läst Jo Nesbös hela serie om Harry Hole, och jag har gillat varenda sida.
Detta var dock en riktig thriller. En tegelsten på 600 sidor!
Det var den Trettonhelgen!
Var och en som läst om Harry Hole och gillat det, vet precis vad jag pratar om.
*
Handlingen denna gång är att poliser i Oslos omnejd mördas.
På samma plats och på samma sätt som fall de själva misslyckats lösa...
Harry har dragit sig tillbaka som aktiv polis och undervisar istället blivande poliser.
Där håller han på att råka illa ut...
*
Men han blir "såklart" indragen i POLISmorden.
*
Nu har jag väl inte sagt för mycket?
Men tillräckligt för att skapa intresse?
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Har inte läst något av Jo Nesbö. Tack för tipset!
Kram Karin

2014-01-11 @ 21:32:01
URL: http://www.pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0