Londontips önskas!

Om några dagar far Sonen och jag till London!
Det ska bli så kul på alla sätt och vis.
Förutom att jag älskar honom som den Son han är, men utöver det
är han en underbar person som kommer att ge mig många skratt under vår tripp.
*
Förvisso är det mest hans önskemål som gäller, men jag tänkte att ni som varit där
(det har jag också, men inte han)
kan väl tipsa om sånt man inte kanske läser i Guideböcker och resemagasin å sånt?
Vad säger ni?
Ge oss alla tips ni har!
Var äter vi?
Vad ser vi?
Vart går vi?
Och så vidare
*
Hotellet är klart, så vi vet var vi ska bo.
*
Nu är det dags för er att tipsa oss:
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det så trevligt i London!
Kramar Karin

2014-07-11 @ 07:29:59
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0