Glitter och blingbling eller Dagens Smycke

Glitter och glamour är kul, även om det inte funkar dagligdags för mig.
(Får inte ha sånt på mig i köket...)
Får å andra sidan inte ha gardiner heller.
 
Men jag hade under ett par år ett eget litet företag där jag direktimporterade material
för smycketillverkning och där jag även gjorde en del smycken till SVT.
Då hade jag en blogg som bara visade smycken och sånt som hör till det pysslet.
*
Företaget har jag lagt ner och materialet är avyttrat, men...
...jag har ju fortfarande kvar till husbehov, 
så jag kan göra nåt om andan faller på - eller nån ber mig.
Och när jag reser så blir det ofta nytillskott att tillverka av!
I Köpenhamn hittade jag detta glitter som kommer bli fint om jag får sola lite.
Letade efter ett orange C, men tyvärr var det slut...
Så fint med den borstade ytan.
*
Örhängen och armband.
Jag har till och med fått lite färg på det vinterbleka skinnet :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ullie

oj så fint pysslar du me pärlor ofta ännu ?

2014-06-24 @ 11:23:14
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0