Tillbaka, hoppas jag!

Nu är man uppkopplad igen.
Erkänner också att det hände andra saker, nån slags käppar i livshjulet,
som gjorde pausen lite längre.
*
Idag vill jag göra en sista puff för Stickeventet
som kommer gå av stapeln under HELA morgondagen!
Det ska bli så roligt att träffa likasinnade
garnglada människor på Huskvarna Bibliotek.
Vi sitter i Alf Henrikssonsalen (under biblioteket)
kl 10 slår vi upp portarna och sitter så länge vi kan och orkar.
Klockan 19 vill de låsa,
men  jag hoppas vi kan följas åt och avsluta dagen med att äta nånstans.
Carina från Vadstena Ull&Garn kommer med workshop av kärleksknutar
och hela bilen full med fina garner vi kan köpa med hem!
Anna kommer med workshop i gaffelvirkning och härliga förvaringar
*
Visst kommer du?!
 
*
Nästa inlägg visar med största säkerhet vad som hände under eventet,
men jag kan redan nu flagga för ett inlägg därefter
som vissa kan uppleva som omoraliskt  ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Tack själv! Jag tycker definitivt att vi gör om det. =)
/Anna

2014-11-16 @ 22:42:36
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0