Sonjas hemlighet

Jag har ju alldeles glömt bort att berätta om Sonjas testamente!
Den första delen var så rolig och snabbläst. 
Med snabbläst menar jag ett driv i texten som gör det lätt och roligt att fortsätta läsa
för att man vill veta hur det går...!
Jag blev så himla glad när jag förstod att det finns en fortsättning.
I Sonjas sista vilja fick man lära känna de tre väninnorna Maggan, Rebecka och Susanne.
De blev arvtagare till Sonjas tillgångar som var mångt större än någon kunnat ana.
Deras liv ändrades rejält
I uppföljaren börjar Maggan skriva en bok om Sonjas liv.
Sonja var dock mycket förtegen om några år. År som ingen tycks veta något om.
*
Parallellt med denna storyn kommer en ny karaktär in.
Julie kommer till Paris och snubblar in i handlingen.
I början känns det inte som hon alls hör till.
Men har hon med Sonjas hemlighet att göra?
Vilken roll spelar hon?
*
Rekommenderas!
Boken är rolig, lite spännande och rörande.
Det handlar om människor, som du och jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0