Turkietresa del 3 - hotell och shopping

Eftersom vi var 10 personer som åkte tillsammans var det smidigt att åka all inclusive.
Praktiskt när mindre barn vill äta tidig lunch o s v.
Det var ett riktigt badhotell och som hotell betraktat bra. Rent och så.
Det här är den ena halvan av poolområdet.
Man kunde åka med liten traktor och vagn till stranden där det fanns väldigt mycket mer
att bada i och åka på.
Härligt på alla vis för hugade fartdårar!
Det blir vackert på kvällen, i mörkret!
*
Maten har jag berättat om. Men det blev ju lite shoppat oxå.
Det vore ju dumt att låta bli! Eller hur?
Som ni kan ha sett tidigare gillar jag skor. ;-)
Nu blev det lite till:
Mjuk nappa och formade i sulan som en scholltoffel eller liknande!
Turkos är en underbar sommarfärg!
En väska i favoritfärgen! 
Och de allra härligaste humörhöjande Conversen i marimekkoblommigt!
*
En trikåklänning som är bra att ha när man går till stranden eller så.
Toppat med den här.
Vad gäller båda klänningarna velade jag ganska mycket eftersom jag sällan
har använt klänning överhuvudtaget.
Men medföljande smakråd lovade att klänningarna - med mig inuti - såg bra ut!
Då får jag väl lita på det.
*
Och i en liten galleria hade de hängt upp paraplyer i taket:
Jättefint!
Men ganska opraktiskt när de ska säljas. Väl?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0