Att roa sig bäst man kan

.... och orkar.
Vilket i princip är nästintill inget alls just nu.
Oerhört förkyld inklusive huvudvärk. 
Det går över på ett par dar, jag vet.
*
Så, liggande till sängs är det bra med en laptop när man orkar ha ögonen öppna.
Ser nån film, nåt missat avsnitt   (igår såg jag det i lördags visade specialavsnittet av Sherlock!
Det finns ingen Sherlock som Benedict Cumberbatch)
Surfar lite...
Hamnade på Martha Stewarts sida.
 
Här är nåt för oss som stickar!
 
 
 
 
 
 
 Neeeeeej... vet inte vad det ska bli av detta.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, stickning! :( Det har jag lust att börja med igen!

Svar: Då tycker jag du ska göra det :-). Själv har jag alldeles för många saker på gång: nu: stickar två olika sjalar, har 2 ihopnålade kuddöverdrag och 4 klänningsmönster som jag vill börja på... Sen var det visst en filt oxå som jag kanske virkar, eller stickar
Cicci H

2016-01-27 @ 16:04:07
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0