Livskvalité

Det är så skönt att ha en helg med dagar man tar som de kommer. Utan inplanerade måsten.
Därför blev det en dag i lugn takt.
En vinterpromenad som tankade Dvitaminer.
Bastubad.
God mat!
Kladdkaka GIstyle utan mjöl. I botten hackade valnötter.
Jag tyckte mycket om den, men den var inte ubersöt
vilket renderade Godkänt i betyg från övriga familjen.
Istället för grädde (som vi tar till den resterande halvan imorgon!) :-)
provade vi den nya Kesella med citrus.
Jag tänkte apelsin och mörk choklad gifter sig ju.
Kakan hade lite för mycket smak i sig för att det skulle bli så bra som jag trodde.
Kan ju riva i lite apelsinskal i kakan...
 
Resten av kvällen kommer bli mitt bland dessa lappar. De ska bli 21 innan de ska fogas samman...
Nej, det ska inte bli nån filt.
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Mumsigt! Kan man få receptet?
Jag tillbringade gårdagen med Jansson och Mamsen, idag blev det visst sovmorgon och sen blir det "bara vara" resten av dagen.
/Anna

Svar: Jag skickar det till dig!
Cicci H

2013-01-13 @ 11:00:44
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Eva Hudin

Hejsan
Vad roligt att du gillar bilden. Och du har något jag gillar, vilken fresterska du är!
Hälsar
Eva

Svar: Kan det vara kladdkaka? ;-)
Cicci H

2013-01-14 @ 18:04:15
URL: http://eva-hudin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0