Sprickfärdig av stolthet

När jag berättade att jag anmält mig till Tjurruset, lovade jag uppdatera om uppladdning och träning.
Tyvärr dröjde det inte länge förrän jag ådrog mig en sträckning.
Stor muskel på baksida lår...
Har fortsatt med NMTträningen ändå, men av förklarliga skäl
fått stå över vissa moment under läkningstiden; springa, burpees och sånt. Mest för att benet inte hängt med.
Men det gör faktiskt mest ont när jag sitter...
Senaste veckan har det känts bra så när det lovades vackert väder idag tänkte jag springa elljusspår.
*
När jag sprang Tjejmilen var det på 75 minuter så jag är INTE snabb.
Vet dock att jag är snabbare nu än då.
10 km är den längsta distans jag någonsin tagit mig runt.
Tills idag :-)
*
Jag kan stolt meddela att jag orkade 1,2 mil. Upprepar: 12 km idag.
Nytt personligt rekord.
Omåttligt ohejdat jättestolt över mig själv!
*
Man får och bör vara snäll mot sig själv. Fuck Jante!
Berätta vad du har gjort som du är stolt över?
 

Kommentarer
Postat av: Catharina på bibblan

Jag gör vågen!

2014-03-29 @ 10:17:41
Postat av: Laila

Jag är imponerad! Får vara tacksam om jag klarar av att GÅ hälften så långt...
Vad jag är stolt över-den här helgen är det att islandskoftan är av stickorna för tillfället. Den är inte riktigt klar, knappslån ska stickas på. Stolt iaf - min första kofta i flerfärgsstickning och i raglanmodell.

Svar: Såna saker är också att vara stolt över. :-) Mina stickningar är inte så avancerade. Heja dig!
Cicci H

2014-03-30 @ 20:32:03
URL: http://garntrassel.wordpress.com
Postat av: Karin

Hejar på dig!
Kram Karin

2014-03-31 @ 22:27:03
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0