Köpenhamn 2014 del 1

Så har det rests en sväng. Tillbringat ett par dagar i Köpenhamn den gångna helgen.
Vår allra närmaste internationella storstad.
Som jag gärna återkommer till, eftersom man alltid upptäcker något nytt!
Inte att förglömma återse gamla favoriter.
Vi hade en fantastisk tur med vädret, soligt och riktigt sommarvarmt!
Förra året hade jag glädjen att få med mig några väninnor och nu var det alltså dags igen.
Vi tog tåget och har denna gång bott på Scandic Copenhagen, som vi är mycket nöjda med!
Rekommenderas!
Jag är känslig för hur sängar är, men sov så bra!
Och som K sa till mig på hemresan: - Cicci du SER så mycket!
Ja. Jag har korpgluggarna öppna och tar in många detaljer, färger, dofter m m
och inte bara på hotellet, överallt...
Inte konstigt man blir trött i huvudet av alla intryck ibland!
Jag blev väldigt förtjust i det här hotellet och dess roliga inredningsdetaljer.
Detta är taket i restaurangdelen.
Speglar i taket...
Och till och med jag är med på ett hörn ;-)
En annan restaurangdel.
*
I foajén ligger baren. Där man kan sitta i en trappa om man vill.
Och lagom till vi checkade ut
började delegationerna till Eurovision Song Contest 2014 droppa in...
*
Nästa gång berättar jag mer om en händelse som återkommer varannan fredag.
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0