Världens tuffaste jobb

Dagens ämne är arbete.
Arbetar du för att leva - eller lever du för att arbeta?
Lite beroende på land och kultur kan svaret på den frågan bli väldigt varierande.
Den här filmen är värd att se för alla som har ett jobb, eller vill ha ett!
*
Svaret på den var ju inte givet. Icke desto mindre faktiskt sant!
Grattis till alla mödrar, både unga och gamla!
Jag önskar er en underbar dag där ni kan göra det ni helst vill!
*
Och sänder en tanke till de mödrar som inte längre finns bland oss.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Tack fina du för en mysig lördagskväll. Det får vi göra om.
Nu, strax, gräva land.....
/Anna

Svar: Tack själv! Hoppas att jag inte "overstayed". Dessutom får det bli hos mig nästa gång, så jag kan bju igen.
Cicci H

2014-05-25 @ 12:33:34
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Fröken Fräken

ja, inte är det ju lätt det här med jobb. Men jag får ju välja själv när jag ska ta lunch till exempel och det är ju trevligt ;-) Den senaste tiden känns det dock som om jag antingen jobbat eller legat i soffan. Lite mer saker skulle nog vara trevligt att hinna med.
Ge. Mig. Semester. Nu.

2014-05-25 @ 20:49:50
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0