Virkad jordgubbe

Min Storseglare brukar sällan ha åsikter om vilka handarbeten jag ska ägna mig åt.
Av den enkla anledningen att det är just min hobby.
Men när jag skulle åka till fina Myggan och ta med handarbete
och umgås föreslog han lite lätt att det nog var dags att byta ut påskkycklingen.
Och jo. Visst hade han rätt. Den hade ju faktiskt passerat säsong för ett bra tag sedan.
Så nu susar jag omkring med den här istället:
Precis som kycklingen virkad i 8/4 bomullsgarn.
Fröna i gult är franska knutar.
Blomskaftet har en liten metalltråd i sig för att stå upprätt.
*
Jordgubbar! Här vare jordgubbar!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Haha, men vad gullig!

Svar: Tack för det! :-) Det är ju ett litet projekt som går fort.
Cicci H

2014-05-26 @ 17:13:19
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0