Stickevent 15 november i Huskvarna!

Lystring!
Goda nyheter!
 
Får jag stolt presentera
ett endags stickevent i samarbete med Huskvarna bibliotek!
Lördagen 15 november
kan vi umgås och höra stickorna klirra,
och se virknålar dansa.
*
Vi ska sitta i Alf Henrikssonsalen en trappa ner.
Tid kl 10.00 - 19.00
Kostnad för att vara med: 0  kronor!
Du tar med dig ditt handarbete,
samt det du vill äta/fika på dagen (eller köper något i Hva centrum)
Kvällen kan avslutas gemensamt på restaurang om intresse finns.
(Det hoppas jag på!)
 
Det kommer finnas garn- och handarbetsrelaterat att köpa.
Men jag suger lite på den karamellen.
*
Kan du INTE sticka eller virka??
Då har du ett väldigt bra tillfälle att komma och lära dig!
Vi kan hjälpa varandra.
*
Finns det något önskemål om någon workshop?
Hojta till i kommentarsfältet,
så hoppas vi att någon deltagare kan hjälpa till med just det!
*
Anmälan är öppen från och med NU till
[email protected]
 
Det finns ett begränsat antal platser.
*
Hjärtligt välkommen!
 

Kommentarer
Postat av: Första året i Hjo

Stickcafé är bra, det hade vi på vårt bibliotek när jag jobbade.

2014-09-12 @ 16:07:52
URL: http://hanskhjo.blogspot.se/
Postat av: Anna Lennartsdotter

Så spännande det ska bli! Jag (och Hönsredet) är på. =)
/Anna

Svar: Jippie!
Cicci H

2014-09-13 @ 10:10:51
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Carina

Jag kommer, med garn och workshop i kärleksknutar. Ska bli kul!

Hör gärna av er innan, om det är något särskilt som ni önskar att jag ska ta med från butiken. Få en föraning om vad som finns genom att kolla hemsidan www.ullochgarn.se

2014-11-04 @ 10:25:42
URL: http://www.ullochgarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0