Dagen efter... ett Stickevent

Oj oj oj!
Så tacksam och verkligen jätteglad - och trött idag!
Här inviger Catharina Dagen!
 
Under hela gårdagen stickades och virkades det i Huskvarna bibliotek!
Det pratades och skrattades. Utbyttes idéer och kunskap!
Vi invigde en fin Filutställning som finns att beskådas ca 2 veckor till!
 
Och här är artikel och fler bilder från JP!
*
Jag vet många som passade på att köpa garn för nya projekt och själv
 blev jag inspirerad till flera saker som jag vill börja på med en gång:
förutom att jag vill göra en (flera?) filt tyckte jag mycket om den här gallervirkade ponchon:
Jag har bara några andra "måsten" att bli klar med först...
*
Tack till alla er som kom!
Även denna gång slog vi deltagarrekord!
Tack till medverkande företag: Virkostickmaja, Madam Kreativ
samt Risbrogäddorna.
Tack snälla för presenterna!
 
Kram till er allihop!
 
 
P.S.
Kan tänkas att det blir ett nytt Stickevent i början av april 2016....  :-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frisky Frog

Tack själv, det var verkligen supertrevligt! När Risbrogäddorna har haft stickevent brukar man vara trött, men väldigt lycklig i minst en vecka efteråt. =)
/kram

Svar: Tack för att du kom! Så glad jag blir av att du tyckte om att vara med! Jag slappade heeeela söndagen. :-) Kram!
Cicci H

2015-11-09 @ 07:01:28
URL: http://friskyfrogmade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0