Nu har det varit 3årsjubileum!

Tisdagens stickcafé var väldigt trevligt!
Vi var nog 16 glada som träffades!
Närbild på två: 
det gröna blir en sjal i lin (Sommarkvalité! Längtar efter sol och värme!)
Det benvita till höger blir en kofta som heter Kerstin.
*
Dessutom fikar vi ju alltid och jag hade bakat liten havrekaka med 3or i vit choklad på.
Enkelt och gott! 
 
Själv har jag tröttnat på UFOn och börjat på en poncho.
*
Nu ska jag fortsätta med det viktiga "arbetet" att bli frisk...
*
Viktiga datum framöver:
tis 1 mars stickcafé Huskvarna bibliotek 17-19
 
lör 2 april stickevent Huskvarna bibliotek 10-19 (ingen föranmälan eller avgift)
mer info kommer här när jag har klartecken med medverkande
 
tis 5 april stickcafé Huskvarna bibliotek 17-19
 

Kommentarer
Postat av: Karink

Krya på dig!
Ha en fin helg!
Kram Karin

2016-02-06 @ 14:33:18
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0