Lyckans helg!

Under fyra fantastiska dagar har familjen varit på resande fot; i Rügen. Via Trelleborg-Sassnitz bilade vi söderut till den gamla kurorten Sellin. Vädret var bästa tänkbara för årstiden och vi har upplevt massor. Och shoppat lite... :-) Återkommer till det.
Detta var vårt hotell. Nybyggt och fräscht.
Ångloket heter "Rasende Roland" och kör turer som vilket lokaltåg som helst!
I nationalparken Jasmunder Park är det så här vackert!
Med en särskild hälsning till Frisky Frog, så verkar grodorna trivas där oxå!
 
PS1: Rasende betyder visst snälltåg, som i snabbgående tåg..
PS2: När vi gick i nationalparken sa jag att jag fick samma känsla av lugn och harmoni som jag får när jag är  på bibliotek. Sonen svarade: - Kan det bero på att vi är i en bokskog?!
 
 

Kommentarer
Postat av: Myggan surrar

Han har huvudet på skaft, den lille fisen. ;)
Det ser ut som om ni haft det skönt. Väntar med spänning på shoppingfynden.
/Anna

Svar: Ja du må tro det shoppades av både det ena och andra. Av det ena blir det inga bilder (alkoholhaltiga drycker gör sig bättre i strupe än på bild) ;-). Det andra dyker upp på en blogg nära dig!
Cicci H

2012-11-01 @ 09:12:45
URL: http://designmosquito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0