Kråkflickan

Läser mycket och ofta. På semester finns det mer tid till det. Det är bra. Det tycker jag om.
Hela familjen hängde med näsan "i" varsin bok (eller säger man "över"?).
"Porträttet av dig" var den första semesterboken jag hann med.
 
Och den här.
Har ni läst den? Vad tycker ni?
Den är grymt spännande, men även grym... obehaglig...
Handling: mord på ynglingar, som ingen verkar sakna... Därför låg prioritering på att lösa fallen.
Den kvinnliga polisen Jeanette lägger mer tid på jobbet än på privatlivet.
Hon får även kontakt med Sofia som gör psykologiska bedömningar på misstänkta personer
i olika sammanhang.
Dessutom får man följa förövaren...
 
Nu...strax... tänker jag sätta tänderna i Hungerelden som är del 2 i denna trilogi
med samma huvudpersoner.
Kråkflickan slutade med värsta cliffhangern, vilket i detta fall betyder att börja på den nya boken
egentligen bara blir som att vända blad...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhh tack!!!!!<3 <3 <3
Du har gjort hela min dag:))
Helt fantastiskt hur du kan vara så snäll och omtänksam. Du anar inte vad glad jag blev och jag kommer aldrig ta av mig världens finaste armband!!!
Nu inväntar jag våren med lätthet.

2013-03-22 @ 09:48:45
URL: http://pysseldagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0