Bättre tända ett ljus

... eller två! Eller tre.
Ibland kan man fynda både här och där och ibland får man presenter.
Brickan och den runda platta ljusstaken är riktiga second hand fynd.
Lilla glaset med medaljongmönster från en matbutik med "alltmöjligthylla" och den stora lyktan en present.
Och tänk så fantastiskt fint de passar ihop!
I den bästa av färger!
Och äntligen är det höst så jag kunde ta fram det.
*
Mina favoritljus alla kategorier just nu.
Skenet är så vackert.
Det gör mig glad!
*
Trevlig fredagkväll!
 
Imorgon är det jag som åker på Stickevent!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Ja, här har jag suckande insett att nu är det slut på solljus, och dags att gå över till tända ljus. Mysigt javisst, men ändå.. vem snodde min sommar?

2013-10-18 @ 19:48:33
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Karin

Inomhus mys är höst och vinter för mig. Jag gillar inte det mörka och kalla, men att då få tända några ljus, det gör att man kan överleva.
Tack snälla rara för förslaget med mössan, men det ska du inte tänka på. Hoppas du har det trevligt på ditt event idag!
Kramar Karin

2013-10-19 @ 14:16:40
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0