Helt egoistiskt

Har ingen kategori som heter Dagens outfit. Visar inga skor, trots att jag gillar att köpa såna :-).
Väskor finns det förstås några här och accessoarer såsom sjalar.
Men idag ska jag helt enkelt bjuda på frisyrbilder.
Och detta bara för att jag aldrig känner mig så snygg som när jag är nyfärgad
och har blivit snyggt klippt av Anna.
*
För mig är det verkligen viktigt att vara snygg i håret.
Gillar det röda.
Jag vet att den här frisyren sitter på många huvuden nu i olika varianter.
Den är bra för den kan varieras och det gillas.
*
För ett tag sedan frågade Sonen om jag kunde sluta färga så han kunde se min riktiga hårfärg..
Svar: Mest Troligt Inte. Han får titta på gamla foton.
Vad sägs om det?
 
 

Kommentarer
Postat av: ullie

hahah stackars sonen hi hi
tycker du är fin Blev jätte fint idag
kram på dej

2013-09-12 @ 00:13:59
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: TheKnittingSeaman

Snyggt! Funderar på en liknande frisyr. I rött. Fast frissan ville göra det till en kall röd sist jag var där. Lite tveksam till det...

2013-09-12 @ 09:49:33
URL: http://theknittingseaman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0