Vecka 36

Sofie Sarenbrant är en ny bekantskap för mig.
En positiv sådan!
Positiv i meningen spännande och hörvärd, trots sitt obehagliga spänningsinnehåll.
Skådespelaren Erik Johansson läser (och jag ger honom godkänt) :-)
Bästa väninnorna Agnes och Johanna är på semester i Skåne med sina respektive män.
Sista kvällen försvinner Agnes och det blir ett stort pådrag eftersom hon är höggravid.
Man får följa berättelsen ur flera vinklar; Johannas, Agnes, Agnes man Tobbe
och en reporter vid namn Göran.
Polisen har svårt med försvinnandet eftersom det knappast finns några ledtrådar alls att gå efter.
*
Det är spännande och med den höggravida Agnes i centrum är man orolig för att det värsta ska ha hänt...
*
En ljudbok brukar vara tvåsiffriga CDskivor, men den här är kortare: 6 CD.
Rätt skönt  med en kortare bok som omväxling.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva H

Bra att du hittat en ljudbok du tycker om. Och sex CD-skivor är ju några färre än femton. Men är det en bra bok spelar egentligen inte antalet någon roll. Tack för boktipset!
/Eva

Svar: Ja nu är jag helt inne i "ljudboksträsket" ;-). Har precis hämtat två till på biblioteket... och jag har inte börjat min semester ännu!
Cicci H

2014-06-30 @ 07:50:25
URL: http://eva-hudin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0