Hungerelden

Del 2 i trilogin om Victoria Bergmans svaghet heter Hungerelden.
Kråkflickan är den första.
Polisen Jeanette fortsätter nysta i fallen med pojkar ingen saknar.
Dessutom dör några andra personer som visar sig ha samband med Victoria Bergman...
Denna Victoria söker Jeanette efter, men har ännu inte lyckats hitta henne.
Eller har hon det?
Psykologen Sofia börjar nysta i sitt eget förflutna och ...
Ja, jag vet att det inte är snällt att inte skriva mer, men jag tycker ni ska läsa själva!
Någon som har gjort det?
Själv tycker jag det är riktigt bra böcker, båda två.
Har bara en del kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Karin

Har skrivit upp Kråkflickan på min komma-ihåg-lista-till-biblioteket. Men innan dess....jag måste komma igenom Nobelpristagarens "Det röda fältet". Har läst tre fjärdedelar, och den är dryg, omständig och egentligen inte alls spännande.
Kram Karin

Svar: Men usch så tråkigt det låter.... Har bestämt mig för att byta bok om jag inte fångats när jag är på sidan 100. När jag VET att det finns så mycket bra oläst litteratur som väntar! :-)
Cicci H

2013-04-24 @ 14:31:02
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0