Varning för stötande innehåll

Häromdagen lovade jag ett inlägg här som en del kan uppleva som omoraliskt...
Till saken hör att jag i somras var hemma hos en god vän på grillfest.
Natten blev sen och under kvällen hann vi avhandla både ditt och datt.
Jag har ju tidigare pyntat min dragkrok både så här och så här.
Jag erbjöd mig att på liknande sätt pynta hennes dragkrok oxå
Värdinnan undrade om jag kunde göra "vad som helst"...?
Vet inte, men jag lovade försöka.
Det tog sin tid eftersom jag inte hade nåt mönster, så det var till att prova sig fram
med några upprepningar på vägen.
*
Och det är nu jag vill varna för stötande innehåll!
Något som vissa kan tycka är helt under bältet...
(Sant!)
Man tittar vidare på egen risk.
*
Här kommer det.
Från flera vinklar:
 
*
Så!
Det var väl inte så farligt?!
Men jag låter Värdinnan vara anonym.
Men håll utkik:
den kan sitta på en bil nära dig!
*
 
 
För garnintresserade (och andra oxå):
Virkad i 8/4 bomullsgarn. Virkad från toppen, med tillskuren skumgummi inuti som form.
Inuti kulpåsen ligger två runda stenar samt lite skumgummi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha :D åh vad man skulle vilja se alla miner när folk får syn på den!! Hihi:) Kram

2014-11-20 @ 17:02:47
URL: http://lina.milina%40live.se
Postat av: Anna Lennartsdotter

Jag tror jag dööör. Vilken fin! =)
Varför inte göra flera och sälja på torget. Fniss!
/Anna

Svar: Tanken har slagit mig. Fast den här tog lite tid... Kanske enklare varianter? Som inte kan kränka någon ;-)
Cicci H

2014-11-20 @ 22:12:25
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Karin

Ha, ha!
Kram Karin

2014-11-24 @ 16:46:13
URL: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0