En grön stol

En stol är en stol, är en stol.
Det har ju varit så fint väder att jag inte alls kunnat stå i källaren och göra klart mitt projekt.
Jag lånade Remake IKEA och fick idéer.
 Köpte en tidning. Där stod det om allt möjligt (och omöjligt) att sommarpyssla med.
 
Jag är ingen pastellig människa, men tyckte om idén.
Tänkte att jag gör en i grönt, passande altanen.
*
Ofta har jag sneglat på stolen, i källaren, men nu så!
Det har tagit mycket längre tid än jag beräknat. Resultatet är ok, men mest var det ett roligt projekt.
 
Tadaa!
Se och beundra...
*
*
... eller gråt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frisky Frog

Grönt är skönt! Jag tycker att den blev häftig. =)
/kram

2013-08-16 @ 07:12:07
URL: http://friskyfrogmade.blogspot.com
Postat av: pysseldagar

Hihi, supercool blev den:)
Inte gråter jag iallafall!!!
Har också den tidningen och kollade in just det reportaget men du har kommit lite längre än jag.
Ha en skön helg!

2013-08-16 @ 08:17:44
URL: http://pysseldagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0