En mini-bloggträff

Det finns en blogg jag tittar in hos mest varje dag. (Det finns flera, men nu om denna.)
Det visade sig, förstod jag snart, att hon, bloggerskan, bor på samma ort som jag arbetar...
Hon har ett litet lusthus med vill-ha-saker och jag hörde mig för om jag fick komma dit.
Jomenvisst! Så gärna!
I eftermiddag har vi träffats och dagen till ära hade hon bakat - till mig!
Hon gör tydligen inte det så ofta längre, men det är synd för den här äppelpajen var alldeles makalöst god!
Med mandelmassa! Mmmm!
Men jag vågade inte ta en tredje gång...
*
Och vi pratade, pratade, skrattade och pratade lite till.
Om livet, barn, bloggvärlden, gemensamma
lärare från gymnasiet !!,  och en hel drös med annat som jag inte kommer ihåg att räkna upp här.
Timmarna gick fort.
*
Nätet visar sig från sin allra bästa sida när man får kontakt med så trevliga människor!
Tack för en riktig må-bra-eftermiddag!
*
Ja, jag köpte ett par fina saker, men visar dem en annan dag.
 

Kommentarer
Postat av: Bittan

Hej hopp !

Såklart skulle du tagit en tredje gång !
Tack för en så härligt rolig e m med mycket "tjöt "och för de
goda björnbären . Så kul och tyst var det ju inte precis :-)))
Kraaaaaaaam Bittan
Kika in imorgon då dyker säkert en och annan snyggopingla upp

2013-08-28 @ 21:14:34
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se
Postat av: ullie

Hej hej fin blogg du har . Visst har hon det helt underbart i sitt lilla mys krypin . Massa vill ha saker där köpte lite ja me.
Kul att se att du hade blogg kram ullie

2013-08-30 @ 23:21:03
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0