Beslutsångest

Det är kärt besvär att ha olika sorters garn att välja på för att starta nya projekt...!
 
Kanske dessa milda färger och göra en lätt sommartröja med båthalsringning och lite hålmönster?
Eller virka varsin sommarponcho i mormorsruta till Sonens två små tjejkusiner?
Sticka en kofta till mig själv i flera blå nyanser?
Eller något kul i favvofärgen orange...?
(De flesta garnerna är av bomullstyp och är precis som 80-talsgarnerna
Fidji och Flame om ni kommer ihåg? Jag är mycket glad i dem - och att jag fått tag på dessa nu.)
 
Egentligen borde jag göra klart med dessa lappar.
Som ska bli en kofta fritt efter den här fina.
 
Borde hinna lite av varje då hela helgen är ledig för vad som faller mig in!
Härligt! :-)
(Det svåra är att när det poppar upp fler idéer än händerna hinner med att omsätta...)
 
Vad händer er?

Kommentarer
Postat av: Myggan surrar

Härligt att ha så mycket att välja på. Tur att du är en strukturerad människa, hade det varit jag hade jag förmodligen börjat på lite av varje. =)
/Anna

Svar: Strukturerad... vet inte det jag. På jobbet, ja. Hemma, troligen inte om du frågar Storseglaren/Maken. Just nu lutar det faktiskt åt att jag vill starta upp flera... :-)
Cicci H

2013-02-09 @ 09:04:26
URL: http://designmosquito.blogspot.com
Postat av: Maria/pysseldagar

Håller med, det är så enerverande att inte hinna med allt man vill..
Håller med ovanstående också, jag skulle förmodligen också börja med alltihop.

Svar: Lutar åt att påbörja flera... :-)
Cicci H

2013-02-09 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0