TACK alla ni som kom!

Nu är jag så himla glad!
För vet ni, vi blev 25 glada stickiga och virkiga sköna damer i alla åldrar på
Stickcafét ikväll!
 
Och kameran var oxå med, så här kommer några smakprov på det som pysslades med:
 
Pulsvärmare. Varma, sköna.
Blandad kompott.
Pågående filt
Kanske som blir en filt.
Av Järbo DUO. Alla rutorna är samma nystan!
Och en väska som väntar på axelrem/handtag.
 
Dagen till ära bjöd jag på muffins.
Stickor av choklad och ett orange(liknade) nystan av smörkräm.
 
Själv hann jag inte jättemycket eftersom jag är nyfiken och kollade in er andra. :-)
TACK för ikväll!
 
Nästa gång är måndagen 4:e mars kl 17-19.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Myggan surrar

Tack själv! Det gjorde ni bra. Och de små fåren, jag menar nystanen smakade utsökt.
/Anna

Svar: Jag förstår dig. Var inte helt överens med nystanets utseende...
Cicci H

2013-02-04 @ 21:22:42
URL: http://designmosquito.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej vännen!
Tack för att du ordnat detta trevliga. Va kul det var att se alla skapande "tjejer".
Underbar muffins till fikat. Tack snälla för den överraskningen.
Stor kram från blåa Anita

Svar: Jag hoppas ju att det håller i sig och att alla sköna damer fortsätter komma
Cicci H

2013-02-04 @ 21:39:38
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Birgitta

Vilket härligt gäng o så inspirerande att träffas. Jag är så himla glad att Anita tog m mej. Jag fick ju dessutom lära mej makrame av en jätte-härlig tjej. Idag har jag shoppat band så nu ska det knytas armband m.m.
Ha det gott,Birgitta

Svar: Jag är glad att ni kom! Vi får väl byta runt platserna så vi pratar mer med varann nästa gång. Om du övar kanske du kan visa mig makramé?
Cicci H

2013-02-05 @ 12:23:47
Postat av: frisky frog

Jag önskar att jag bodde lite närmare och jag hoppas att någon första måndag i månaden inträffar på ett lov...
/Kram

Svar: Gissa om du är välkommen! :-)
Cicci H

2013-02-05 @ 17:49:16
URL: http://friskyfrogmade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0