Brrrr.....

Ute är det kallt, men jag värmer mig på de sätt jag kan!
I glatt umgänge med goda vänner på Jönköpings Coverfestival igår  t.ex.
Det var ett riktigt ös och idag är jag hes... :-) (och trött)
Verkligen tråkigt U, att du måste stanna hemma, sjuk. Saknade dig!
 
När jag ser Sonens oförställda glädje över mål och vunnen match i dagens handbollsmatch!
 
Härliga N.R. och S.A. som peppar mig när jag förtjänar det minst, men behöver det som bäst...
 
Här i bloggvärlden finns det dessutom människor som värmer på avstånd:
Queen of Kammebornia, som har ett så vackert språk att det värmer själen, oavsett vad ämnet är eftersom allt hamnar under rubriken LIVET!
Anita som med lätthet sätter fingret på var dags glädje!
 
Jag har fler, men idag hyllar jag er!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

Det gäller att kunna se det stora i de små tingen. =) I veckan 20 minus, idag minus 1. Det känns nästan som tö och sparken skar igenom lite väl mycket på dagens lilla tur. =/

Svar: Och nu när vi var på väg hem från bion hade bilen fått flera cm snö på sig... Hur gick det till?
Cicci H

2013-01-27 @ 18:41:26
URL: http://designmosquito.blogspot.se
Postat av: Ulrika Fridh

Jamen vad är väl en festival på Harrys!!!!!!!/U

2013-01-28 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0