Vindspöke

Idag, när det för ovanlighetens skull denna sommar, ösregnat mest hela tiden gick jag i exil.
Ända upp på vinden!
Länge har dammråttor och julpynt trängts med allehanda saker som bara hamnat där,
utan att någon i familjen vet hur...
Dessutom har alla min tyger, hamnat UTANFÖR den stora korgkistan där de egentligen hör hemma.
Idag har jag sorterat, klappat, vikt tyg och lagt i högar.
Och tillbaka i kistan i färglådor.
Ok, tänker ni. Det här är ju helt ointressant för mig som tittar in här.
Du kan gott stanna på vinden.
Jo. Kanhända. Fast jag skulle vilja ha tips och råd.
 
Utan att jag tänkt på det förut står dessa två däruppe.
*
Vad ska jag göra med dem?!
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Helt underbara! Blir nog till att traska ner från vinden och se om det inte finns någon bra plats till dem nere :-) Svårt att svara på vad du kan ha dem till när man inte vet storlek eller "hållfasthet" på dem, mne spontant tänker jag på bord med glasskiva eller två extra pallar...
Lycka till med filurandet!

2013-07-10 @ 19:50:26
URL: http://garntrassel.wordpress.com
Postat av: Catharina på bibblan

Jag har två liknande fast det har varit porter i den ena och något annat i den andra ( minnet du vet ) jag har garn i en och min IKEA-katalog samling (!) i den andra.

Svar: Hej där! Kul att höra från dig! Jag funderar på om den ena ska få flytta ner till vår altan (inglasad). Detta betyder dock att jag får ta bort nåt annat...
Cicci H

2013-07-11 @ 08:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0