Alldeles levande växande Libbsticka!

Vill börja med att tacka er som hittar hit - eftersom jag igår slog besöksrekord!
Tack!
Självklart undrar jag vilka ni är, vad ni gillar att läsa om här o.s.v.
För jag är liksom lite nyfiken på er! :-)
Lämna gärna en rad eller två!
 
Och:  Tänk, igår i Åsens by utanför deras lilla Handelsbod
stod alla dessa uppdrivna växter. Både blommor och kryddörter.
Gissa om jag blev glad!
För första gången fick jag tag på färsk Libbsticka!
Det är växten överst till vänster!
Den bredvid är kamtjatkafetblad med gula blommor
och den nedersta är en gul daglilja.
 
Jippie!

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Gillar allehanda grönväxter och blommor! Kom in här av en slump men ska läsa vidare lite.

2013-06-14 @ 21:33:52
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0