Sticka på stickcafé åt nån annan?

Hej hej
Sedan några år lämnar jag julklappar åt behövande på ett ställe i stan.
Nu väntar jag på svar om det behovet finns även i år.
Det slog mig att kanske där behövs nåt varmt oxå. 
OM behovet finns:
Vad skulle ni säga om att ta garn ur påsarna därhemma och sticka eller virka lite värmande
åt nån som behöver bli både varm och snygg när det blir kallt?
Det är två stickcafé kvar i år: nu på tisdag och första tisdagen i december.
(Och några sticktimmar hemma däremellan...)
På tisdag ses vi!
KL 17-19
i Huskvarnabiblioteket
Alla välkomna!

Kommentarer
Postat av: Anna Lennartsdotter

En god och värmande idé, jag är med. (även om jag inte kommer på caféet just denna gång)
/Anna

2013-11-03 @ 08:03:21
URL: http://designmosquito.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0