Äntligen dags för stickcafé igen!

Imorgon är det dags att träffas med mjuka handarbeten igen.
*
När jag idag steg in på Biblioteket i Huskvarna där vi har stickcaféet så tänkte jag att jag verkligen längtar
tills nästa gång vi ska träffas. Tänkte att det måtte vara bra längesedan nu.
När jag hämtat min bok säger C till mig:
- Ja då ses vi imorgon!
- Ehhh, svarade jag. Lätt förvirrad.
- Har du glömt att det är imorgon?!
Just i det ögonblicket hade jag det...
men det finns uppskrivet i almanackan så inte en chans att jag missar´t!
Du gör väl oss sällskap?!
Vi ses kl 17-19!
Kaffe/té/choklad finns att köpa
 

Kommentarer
Postat av: Bittan

Tänkte du skulle kika förbi om det passar men hela v blev visst inbokad .....nästa onsdag ?
Kram Bittan

2013-10-01 @ 08:30:04
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0