Säsongens sista segling

När man avslutar båtlivet för säsongen har hösten kommit.
Den här sommaren har varit alltigenom fantastisk!
Vädret optimalt, skulle man kunna säga.
Det har även varit extreeemt mycket spindlar överallt oxå.
Tror inte jag har sett så många spindlar totalt i hela mitt liv som denna sommar...
Tur jag inte har spindelfobi.
Syns spindeltrådarna som står rakt upp från vita "linjen"?
Här syns de nog lite tydligare.
Bilderna tagna  efter varann fast med olika vinkel i förhållande till solen.
*
En liten tur med övernattning.
Tidig solskensmorgon i lilla hamnen Sjöbo och mycket dagg.
*
En vacker stilla morgon.
 

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Men så underbart!

2013-09-15 @ 16:21:51
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: frisky frog

Ser härligt ut, men jag har ingen simhud mellan tårna så jag föredrar torra land.
/kram

2013-09-15 @ 18:15:30
URL: http://friskyfrogmade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0